عمده فروشی تن ماهی در تهران

عمده فروشی تن ماهی در تهران

Share

معمولا عمده فروشان هر محصولی در محدوده‌ای خاص فروش این اجناس را انجام می‌دهند و برای هر نوع کالا می‌توان به محلی به عنوان مرجع آن جنس مراجعه کرد.

تن ماهی از جمله مواد غذایی کنسروی است که فروش عمده آن هم انجام می‌شود و در این مقاله قصد داریم در مورد خرید عمده تن ماهی و یا فروش عمده تن ماهی مواردی را مورد بررسی قرار دهیم و برخی از مراکز عمده فروشی تن ماهی در تهران را معرفی کنیم.

با ما همراه باشید.

مرکز فروش عمده تن ماهی در تهران

تمامی کارخانجات و تولید کنندگان تن ماهی از هر برندی به دنبال این هستند تا ماهی‌های مناسب و روز بازار را به صورت کنسروی با کیفیتی بالا تولید و ارائه دهند. معمولا تمامی این کارخانه‌ها فروش عمده تن ماهی را مدنظر دارند و اکثرا به این صورت محصول را وارد بازار می‌کنند. این سبک از فروش در واقع هم به نفع فروشنده است و هم به نفع کسی که خرید عمده تن ماهی را انجام می‌دهد زیرا در این صورت محصول مورد نظر را به قیمت درب کارخانه تهیه و به قیمت مصرف کننده به فروش می‌رسانند.

در این بین برندهایی نظیر برند گیلانی، گلکسی، تحفه و .... جزو بهترین و پرفروش‌ترین برندهای تن ماهی هستند.

در تهران نیز روش‌های مختلفی برای خرید یا فروش عمده تن ماهی وجود دارد که برخی از این مراکز به صورت حضوری و سنتی به فروش این محصول می‌پردازند و برخی از طریق سایت و بدون واسطه این کالا را عرضه می‌دارند.

اسامی برخی از این سایت‌های خرید و فروش عبارتند از: کنسروساز، صدکنسرو، فودکند و ... 

نحوه خرید عمده تن ماهی در تهران

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره داشتیم شما می‌توانید تن ماهی مورد نظر خود را از مراکز عمده فروشی تن ماهی در تهران و یا مستقیما از درب کارخانه تهیه کنید.

در این میان سایت‌هایی هم وجود دارند که فروش بدون واسطه انجام می‌دهند و از مزایای این فروشنده‌ها به عدم نیاز به مراجعه حضوری و استفاده بهینه از با جستجویی ساده در گوگل می‌توانید به لیست این فروشندگان دست یابید و یا از نام‌ سایت‌های ذکر شده در بخش قبلی استفاده نمایید.


خرید عمده تن ماهی گیلانی

برند گیلانی از جمله برندهای نامدار تولید کننده تن ماهی و انواع کنسروهای با کیفیت و مرغوب می‌باشد. کنسروهای گروه غذایی گیلانی با استفاده از فناوری و دستگاه اتوکلاو (دستگاه بزرگ بخار) و بدون هیچ ماده نگهدارنده‌ای تولید و عرضه می‌شود. برای ثبت سفارش و خرید تن ماهی گیلانی می‌توانید به صفحه اینستاگرام برند گیلانی به آدرس https://www.instagram.com/gilaniifood مراجعه و سفارش خود را مستقیما و بدون واسطه انجام داده و ثبت نمایید.

ویژگی ها و ارزش غذایی تن ماهی گیلانی

تلاش گروه غذایی گیلانی همواره بر این بوده است تا کیفیت بالا، طعم بی‌نظیر و خاصیت و مغذی بودن مواد غذایی در پروسه تولید محصولات گیلانی حفظ شود به این منظور با انتخاب مواد اولیه مرغوب با کیفیت‌ترین تن‌ ماهی و سایر محصولات را تهیه و در اختیار مصرف کننده در داخل و خارج از کشور قرار می‌‌دهد.

تن ماهی گیلانی از جمله پرطرفدارترین محصولات این برند است که در طعم‌های مختلف تن ماهی در آب نمک، تن ماهی در روغن با سبزیجات، تن ماهی در روغن زعفرانی و .... ارائه می‌شود.

بسته‌بندی این کنسروها به صورت 120 گرمی و 180 گرمی است و در قوطی با درب آسان باز شو قرار دارند.

این کنسرو ها وابسته به اینکه در آب یا روغن قرار دارند دارای ارزش غذایی متفاوتی هستند. این ماده غذایی منبع در دسترس و از لحاظ قیمتی به صرفه‌تری از پروتئین است. بدون مواد نگهدارنده و کم کالری است. پروتئین موجود در تن ماهی حس سیری را افزایش داده و به خصوص برای ورزشکاران و کسانی که از رژیم غذایی لاغری پیروی می‌کنند بسیار مناسب است.


"نکته دیگر درمورد تن ماهی گیلانی، عدم وجود هیچ نوع ماده نگهدارنده و تولید آن با استفاده از دستگاه اتوکلاو است که این برند را از سایر رقیبان خود متمایز کرده است"
 


برای خرید عمده تن ماهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین نکته خرید عمده تن ماهی از واسطه و یا فروشنده و یا تولید کننده معتبر است. اینکه تن ماهی از برندی خوش‌نام و خوش سابقه باشد و بتوان به اطمینان کیفیت و سلامت آن را تضمین کرد.

با توجه به مشتری هدف خود خرید عمده تن ماهی را بر اساس ذائقه و نیاز آن‌ها انجام دهید و این نکته می‌تواند در خرید عمده تن ماهی محلول در آب و یا روغن مورد توجه قرار گیرد زیرا تفاوت بسیاری از لحاظ میزان کالری و ارزش تغذیه‌ای بین این دو وجود دارد.

نکته بعدی درمورد خواندن با دقت برچسب روی محصول است. تمامی اطلاعاتی که باید درمورد خرید خود از محصول را به دست آورید از روی این برچسب خوانده و در صورت تناسب آن با هدف شما آن‌ را خریداری نمایید.

سلامت فیزیکی قوطی‌های کنسرو را به دقت چک کنید و هرگز زیر بار خرید کنسرو تن ماهی با قوطی برآمده و یا دندادنه‌دار نروید.

کیفیت بسته بندی را هم مدنظر قرار دهید.

تاریخ فروش و انقضای درج شده روی محصول هم از دیگر نکات حیاتی به هنگام خرید یا فروش عمده تن ماهی است پس به دقت آن را ملاحظه کنید به خصوص زمانی که به صورت عمده خریداری می‌کنید و ممکن است مدت زمانی تا فروش و به مصرف رسیدن آن طول بکشد.

تفاوت قیمت خرید عمده با خرید تک

از آنجا که خرید عمده محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می‌شود پس با قیمت مقرون به صرفه‌تری می‌توان به آن دست یافت.

معمولا خریداران عمده کالا را با قیمت درب کارخانه که درصدی کمتر از قیمت مصرف کننده است تهیه می‌کنند و در واقع سود کاسبی آن‌ها از این طریق تامین ‌می‌شود.

در مقاله پیش رو تمامی موارد و نکات مورد توجه درباره عمده فروشی تن ماهی و خرید و فروش عمده تن ماهی در تهران و معرفی مراکز و برندهای برتر را مورد بررسی قرار دادیم.

شما می‌توانید با توجه به تمامی نکات ذکر شده خریدی سودبخش، از برندی مطمئن و با کیفیت را انجام داده از تجربه‌ی این خرید بی واسطه و سودمند لذت ببرید.


  1         2         3         4         5      

+